Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24606
Author: Κομνηνός Παπαευαγγέλου,Ευάγγελος Κωνσταντίνος
Title: Κινητές επιχειρηματικές εφαρμογές ψυχαγωγίας με επίγνωση θέσης
Alternative Titles: Mobile entertainment applications based on position awareness
Date Issued: 2020
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Γεωργιάδης, Χρήστος
Abstract: Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αφορά την σύγκριση εργαλείων ανάπτυξης χώρο-ευαίσθητων παιχνιδιών καθώς και την χρήση τους με σκοπό την ανάπτυξη χώρο-ευαίσθητων παιχνιδιών για κινητές συσκευές. Στόχος των εργαλείων αυτών είναι να βοηθήσουν έναν χρήστη ο οποίος δεν είναι εξοικειωμένος με το προγραμματισμό να δημιουργήσει τα δικά του παιχνίδια. Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκαν τέσσερα παιχνίδια τα οποία αποσκοπούν στην ανάδειξη των χαρακτηριστικών του κάθε εργαλείου. Συγκεκριμένα, τα τρία παιχνίδια που αναπτύσσονται ονομάζονται "Το σεντούκι των πειρατών" και περιλαμβάνουν την πλοήγηση του παίχτη στη πόλη εντοπίζοντας στοιχεία που τον οδηγούν στο χαμένο θησαυρό. Το τέταρτο παιχνίδι που αναπτύσσεται ονομάζεται "Droids" και στόχος του είναι η πλοήγηση του παίκτη σε μια τρισδιάστατη απεικόνιση της πόλης με σκοπό τη καταστροφή ρομπότ που βρίσκονται διασκορπισμένα στο χάρτη και την εύρεση κρυμμένων νομισμάτων και θησαυρών. Κάθε παιχνίδι αναπτύσσεται με τη χρήση διαφορετικών εργαλείων ώστε να τονιστούν τα θετικά και τα αρνητικά του κάθε εργαλείου.
Keywords: Χώρο-ευαίσθητα φορητά παιχνίδια
Εργαλεία ανάπτυξης χώρο-ευαίσθητων παιχνιδιών
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Rights: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KomninosEvangelosMsc2020.pdf6.03 MBAdobe PDFView/Open
KomninosEvangelosMsc2020present.pdfΠαρουσίαση1.89 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons