Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24562
Author: Τσιότρας, Δημήτριος
Title: Ανάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την εκμάθηση της γλώσσας προγραμματισμού JAVA
Date Issued: 2020
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Ξυνόγαλος, Στυλιανός
Abstract: Η ανάπτυξη παιχνιδιών θεωρείται πλέον ως ένα μέσο εκπαίδευσης, τόσο προγραμματιστικών εννοιών, όσο και ικανοτήτων. Πέρα από αυτό, τα παιχνίδια πολλές φορές χρησιμοποιούνται για να μεταδώσουν κάποιο μήνυμα και να διηγηθούν μια ιστορία. Πόσο αποτελεσματικά μπορεί να συνδυαστεί ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι και μια ιστορία, ώστε να διδαχθεί ο παίκτης μια γλώσσα προγραμματισμού; Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη δημιουργία ενός παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την εκμάθηση βασικών εννοιών της γλώσσας προγραμματισμού Java. Αρχικά, πραγματοποιείται μια συγκριτική μελέτη ορισμένων παιχνιδιών σοβαρού σκοπού που έχουν ως αντικείμενο μελέτης τον προγραμματισμό, με τη χρήση συγκεκριμένων πλαισίων αξιολόγησης. Μέσα από τη μελέτη αυτή, θα προκύψουν ορισμένα συμπεράσματα για το ποια στοιχεία κάνουν ένα παιχνίδι σοβαρού σκοπού που έχει ως αντικείμενο μελέτης τον προγραμματισμό να θεωρείται επιτυχημένο ως προς την επίτευξη του μαθησιακού του στόχου και να είναι ενδιαφέρον προς το κοινό. Έπειτα, με βάση τα συμπεράσματα που προέκυψαν, θα αναπτυχθεί το παιχνίδι σοβαρού σκοπού. Τέλος, το παιχνίδι αυτό θα αξιολογηθεί από φοιτητές του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ούτως ώστε να διαπιστωθεί αν το παιχνίδι κατάφερε να είναι τόσο επιμορφωτικό όσο και διασκεδαστικό.
Keywords: Εκμάθηση προγραμματισμού
Παιχνίδι σοβαρού σκοπού
Java
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsiotrasDimitriosMsc2020.pdf6.38 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons