Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24554
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΜαυρουδή, Μαρίαel
dc.date.accessioned2020-11-30T13:22:01Z-
dc.date.available2020-11-30T13:22:01Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24554-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι όλο και πιο σημαντικά στον τρόπο διαχείρισης των επωνυμιών, της εικόνας τους και να συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Ωστόσο, τα luxury brands ήταν αρχικά απρόθυμα να υιοθετήσουν μια διαδικτυακή παρουσία, δεδομένων δυνητικών κινδύνων στις βασικές αξίες αποκλειστικότητας, αυθεντικότητας και μοναδικότητας. Το θέμα της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση και αξιολόγηση της αφοσίωσης των ακόλουθων για το Instagram της εταιρείας Pandora σε σχέση με το περιεχόμενο των δημοσιεύσεων για το πρώτο εξάμηνο του 2020. Υπάρχει πολλή βιβλιογραφία που διερευνά τη χρήση του μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων στη λιανική βιομηχανία. Η πλειοψηφία των μελετών επικεντρώθηκε σε καταστήματα ρούχων, αλλά λείπει η εστίαση στις εταιρείες κοσμημάτων. Αυτό είναι σημαντικό καθώς ο τύπος επιχειρήσεων διαφοροποιείται ανάλογα το προϊόν. Κατ’ επέκταση, σκοπός της εργασίας είναι να καλύψει αυτό το κενό που υπάρχει ακολουθώντας βασικά βήματα όπως, η διεξοδική μελέτη του Social Media Marketing για luxury brands, η καταγραφή των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων αυτού, η μελέτη των Social Media Analytics και η καταγραφή των δεικτών μέτρησης που χρησιμοποιούνται σε δημοφιλή κοινωνικά μέσα δικτύωσης και πιο συγκεκριμένα στο Instagram. Ο στόχος είναι να βοηθήσει τους διαχειριστές μάρκετινγκ πολυτελών εμπορικών σημάτων να κατανοήσουν πώς μπορούν να βελτιώσουν το ποσοστό δέσμευσης-αφοσίωσης με τους πελάτες τους σε σχέση με το προϊόν τους. H έρευνα διεξήχθη χρησιμοποιώντας αρχικά τις εφαρμογές Upfluence software APP για την λήψη γενικών στοιχείων από το Instagram, όπως το φύλο, ηλικία κ.ο.κ και την Phantom Buster APP για την λήψη όλων των δεδομένων (δημοσιεύσεων) από το Instagram της εταιρείας Pandora. Έπειτα, η καταγραφή, η επεξεργασία και η ανάλυση των δεδομένων που συλλέχτηκαν γίνεται χρησιμοποιώντας το Εxcel και το PowerBI ώστε να παρουσιαστούν όλα τα αποτελέσματα σε διαγράμματα. Η συμβολή αυτής της έρευνας είναι να αξιολογηθούν τα αποτελέσματα από τις μετρήσεις σε συνδυασμό με διάφορους παράγοντες όπως, το περιεχόμενο της δημοσίευσης με την χρονική στιγμή που δημοσιεύεται και να παρουσιαστούν λύσεις και προτάσεις για την βελτίωση της αφοσίωσης των καταναλωτών σε σχέση με την επωνυμία. Η έρευνα καταλήγει σε αυτήν την αξιολόγηση και συζήτηση των αποτελεσμάτων και τέλος στο συμπέρασμα ότι η εταιρεία θα πρέπει να επικεντρώνεται και να παρακολουθεί εντατικά την αφοσίωση των καταναλωτών.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectSocial Media Marketingen
dc.subjectSocial Mediaen
dc.subjectSocial Media Analyticsen
dc.subjectSocial Media Metricsen
dc.subjectSocial Media Toolsen
dc.subjectPandora Officialen
dc.subjectInstagram Analytics & Metricsen
dc.subjectLuxury Brandsen
dc.titleΑξιολόγηση αφοσίωσης καταναλωτών σε πολυτελείς μάρκες με τη χρήση των social media metrics & analytics: μελέτη περίπτωσης: η εταιρεία pandora στο instagramel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MauroudiMariaMsc2020.pdf4.79 MBAdobe PDFView/Open
MauroudiMariaMsc2020present.pdf2.46 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons