Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23918
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΚάτου, Αναστασίαel
dc.contributor.authorΜατσίνας, Στυλιανόςel
dc.date.accessioned2020-03-02T20:00:13Z-
dc.date.available2020-03-02T20:00:13Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23918-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ μελέτη της οργανωσιακής ψυχολογίας, του εργασιακού κλίματος και κατ΄ επέκταση της ικανοποίησης των εργαζομένων μελετάται εδώ και πολλά χρόνια. Το ίδιο συμβαίνει και στον τομέα την ολικής ποιότητας. Όσο περνάει όμως ο καιρός, γίνεται επιτακτική ανάγκη η περαιτέρω διερεύνηση του θέματος αυτού. Τόσο οι ίδιες οι εταιρίες όσο και οι εργαζόμενοι επιθυμούν την όσο τον δυνατόν μεγαλύτερη ικανοποίηση των υπαλλήλων τους με σκοπό την μεγαλύτερη και αυξανόμενη απόδοση και αποτελεσματικότητα αυτών που θα έχει ως συνέπεια την ακόμη μεγαλύτερη αύξηση της ολικής ποιότητας της επιχείρησης. Σκοπός λοιπόν, της παρούσας εργασίας είναι να αποσαφηνιστεί ο όρος της οργανωσιακής ή αλλιώς οργανωτικής ψυχολογίας, να δοθούν τα στοιχεία από τα οποία αποτελείται και πως αυτά λειτουργούν μέσα στην επιχείρηση. Εν συνεχεία, θα εξεταστεί ο ορισμός και η έννοια της ολικής ποιότητας καθώς και τα επιμέρους στοιχεία που την απαρτίζουν. Τέλος, θα γίνει μία απόδοση για το πως αυτοί οι δύο μεγάλοι κλάδοι εμπλέκονται στον τομέα των αερομεταφορών στην Ελλάδα και συγκεκριμένα σε δύο επιχειρήσεις. Όλη αυτή η διαδικασία θα επιτευχθεί μέσω μίας εκτεταμένης βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Συμπερασματικά λοιπόν, όπως θα εξηγηθεί και παρακάτω η οργανωσιακή ψυχολογία παίζει έναν ενδιαφέρον και σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρίες διαχειρίζονται το ανθρώπινο δυναμικό τους. Επίσης, σημαντικός είναι και ο ρόλος που έχει στην εργασία των υπαλλήλων και στο πόσο τελικά επιδρά στην απόδοση τους και κατ΄ επέκταση στη ποιότητα που προσδίδουν στις υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχουν στο αγοραστικό κοινό.el
dc.format.extent53el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΟργανωσιακή ψυχολογίαel
dc.subjectΟλική ποιότηταel
dc.subjectΑερομεταφορέςel
dc.titleΗ επίδραση της οργανωσιακής ψυχολογίας στην βελτίωση της ολικής ποιότητας στον τομέα των αερομεταφορών στην Ελλάδα.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MatsinasStylianosMsc2020.pdf.pdf657.51 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons