Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23917
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΤορτοπίδης, Σάββαςel
dc.date.accessioned2020-02-28T12:42:21Z-
dc.date.available2020-02-28T12:42:21Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23917-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΣτην διπλωματική εργασία αναλύθηκαν σε βάθος μελέτες της Ελληνική Στατιστικής υπηρεσίας και κλαδικών οργάνων του λιανεμπορίου με σκοπό να αποτυπωθεί η σύγχρονη καταναλωτική συμπεριφορά στον κλάδο του τροφίμου και των super market και να εντοπισθούν οι ευκαιρίες ανάπτυξης νέου τύπου καταστημάτων που θα καλύπτουν τις σύγχρονες απαιτήσεις.el
dc.format.extent44el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectConvenience storeen
dc.subjectSuper marketen
dc.titleBusiness plan for grocery with e-commerce functionalityen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TortopidisSavvasMsc2020.pdf2.8 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons