Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23609
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΠαυλάτος, Οδυσσέαςel
dc.contributor.authorΜπέκα, Περιστέρα-Εριέτταel
dc.date.accessioned2019-12-11T11:55:09Z-
dc.date.available2019-12-11T11:55:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23609-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΚύριος σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της επίδρασης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επιστήμη της λογιστικής και της ελεγκτικής. Προκειμένου να μελετηθούν οι παραπάνω επιδράσεις χρησιμοποιήθηκαν ενδεικτικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Twitter το Facebook και το LinkedIn. Για τη μελέτη του στόχου της εργασίας πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα (quantitative research) σε δείγμα 183 επιχειρήσεων, οι οποίες αποτελούν τις εισηγμένες εταιρίες στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Μελετήθηκε με τη χρήση στατιστικού μοντέλου αν τελικά η ύπαρξη των συγκεκριμένων μέσων σε συνδυασμό τις δυναμικές στρατηγικές διαχείρισης εντυπώσεων (assertive impression management) που τα συνοδεύει οδηγούν σε υψηλότερη μεταβολή κερδών σε σχέση με εταιρίες που δεν χρησιμοποιούν ενεργά τα παραπάνω μέσα (defensive impression management) ή δεν διαθέτουν λογαριασμούς σε αυτά. Έπειτα, με τη χρήση οικονομετρικού μοντέλου ερευνήθηκε αν οι γενικές αναρτήσεις καθώς και οι αναρτήσεις οικονομικού περιεχομένου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εξαρτώνται από ενδεικτικά λογιστικά μεγέθη και πιο ειδικά από τα Άυλα Πάγια, το Σύνολο Ενεργητικού, τα Κέρδη προ Φόρων, τα Χρηματικά Διαθέσιμα και τις Συνολικές Υποχρεώσεις των εταιριών. Τέλος, γίνεται η προσπάθεια της έρευνας της επίδρασης της γνώμης της έκθεσης ελέγχου του Ορκωτού Ελεγκτή-Λογιστή και της ουσιώδους αβεβαιότητας των εταιριών σε αναρτήσεις οικονομικού περιεχομένου σε Twitter και Facebook με τη χρήση στατιστικού μοντέλου. Από την παρούσα έρευνα, επιβεβαιώθκε ότι η ύπαρξη τουλάχιστον ενός ενεργού μέσου κοινωνικής δικτύωσης (Twitter, Facebook, LinkedIn) οδηγεί σε υψηλότερα κέρδη στις οικονομικές μονάδες, σε σχέση με αδρανείς ή ανύπαρκτους λογαριασμούς. Επιπρόσθετα, φαίνεται ότι κύριο μέγεθος επηρεασμού των συνολικών και των οικονομικών αναρτήσεων σε Twitter και Facebook αποτελεί το σύνολο των υποχρεώσεων της οικονομικής μονάδας. Ταυτόχρονα, το σύνολο των μελετηθέντων δημοσιεύσεων των παραπάνω μέσων επηρεάζονται από ορισμένα από τα υπόλοιπα λογιστικά μεγέθη της έρευνας. Τέλος, συμπεραίνεται ότι δεν υπάρχει συσχέτιση ανάμεσα στα ελεγκτικά μεγέθη και τις οικονομικού περιεχομένου σε Twitter και Facebook.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΜέσα κονωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΑναρτήσειςel
dc.subjectTwitteren
dc.subjectFacebooken
dc.subjectLinkedInen
dc.subjectΆυλα πάγιαel
dc.subjectΧρηματικά διαθέσιμαel
dc.subjectΣύνολο ενεργητικούel
dc.subjectΚέρδη προ φόρωνel
dc.subjectΣυνολικές υποχρεώσειςel
dc.subjectΈκθεση ελέγχουel
dc.subjectΓνώμη ελεγκτήel
dc.subjectΟυσιώδης αβεβαιότηταel
dc.titleΗ επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη λογιστική και στην ελεγκτική.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Εφαρμοσμένη Λογιστική και Ελεγκτικήel
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Εφαρμοσμένη Λογιστική & Ελεγκτική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
BekaEriettaMsc2019.pdf804.5 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
BekaEriettaMsc2019extra.pdf223.78 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.