Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23537
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΚοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνηςel
dc.contributor.authorΜπουτόλα, Άνναel
dc.date.accessioned2019-12-09T06:59:59Z-
dc.date.available2019-12-09T06:59:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23537-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΠολλοί θεωρητικοί υποστηρίζουν ότι η επικοινωνία είναι ένα στοιχείο ζωτικής σημασίας για οποιαδήποτε συνεργασία. Είναι το μέσο για να δημιουργηθεί και να διατηρηθεί αυτή η συνεργασία μεταξύ των δύο μερών. Επίσης αποτελεί τον βασικότερο τρόπο επίλυσης συγκρούσεων ακόμα και αποφυγής τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθεί ο ρόλος της επικοινωνίας στο πλαίσιο της συνεργασίας ψυχολόγου με πελάτη, για επαγγελματίες στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Η εργασία αποτελείται από δύο βασικά μέρη. Στο πρώτο μέρος παρατίθεται η ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, σχετικά με το ρόλο της επικοινωνίας και των προβλημάτων που μπορούν να παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια της συνεργασίας ψυχολόγου και πελάτη. Το δεύτερο μέρος αποτελείται από την έρευνα, που διεξήχθη σε 40 ψυχολόγους, που ζουν και εργάζονται στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε ήταν η ημιδομημένη συνέντευξη. Από τις συναντεύξεις διαπιστώθηκε ότι η επικοινωνία αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για την επίτευξη συνεργασίας μεταξύ ψυχολόγου και πελάτη και μπορεί να οδηγήσει στην περάτωση της θεραπείας. Από την άλλη, η ελλιπής επικοινωνία μπορεί να οδηγήσει σε λανθασμένα συμπεράσματα ή πιθανή λήξη της συνεργασίας. Η διαπραγμάτευση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της θεραπείας και βοηθάει στην αποφυγή πιθανών συγκρούσεων. Οι ψυχολόγοι βασίζονται περισσότερο στη λεκτική επικοινωνία όμως προσέχουν και τα μη λεκτικά μηνύματά τους. Τέλος, παρατηρείται προσπάθεια των ψυχολόγων να προωθήσουν τη δουλειά τους μέσω σελίδων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και της συμμετοχής τους σε σεμινάρια και ομιλίες, με στόχο την ανάπτυξη του κύκλου και του πελατολογίου τους.  el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectΨυχολόγοςel
dc.subjectΔιαπραγμάτευσηel
dc.titleΟ ρόλος της επικοινωνίας στη συνεργασία του ψυχολόγου με τους πελάτες του στην περιοχή της Θεσσαλονίκηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείαςel
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
BoutolaAnnaMsc2019.pdf1.78 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.