Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23353
Author: Ολζιέρσκυ, Χρύσα
Title: Η εφαρμογή του GDPR στο digital marketing
Alternative Titles: The implementation of GDPR on digital marketing
Date Issued: 2019
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Το παρόν κείμενο αποτελεί διπλωματική εργασία για την ολοκλήρωση του διατμηματικού μεταπτυχιακού προγράμματος στη διοίκηση επιχειρήσεων με κατεύθυνση το μάρκετινγκ και πραγματεύεται τον τρόπο εφαρμογής του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία των Δεδομένων Προσωπικού χαρακτήρα (GDPR) στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την διάδραση των δύο. Προκειμένου να πραγματωθεί ορθά το εν λόγω έργο, έγινε εκτενής ανασκόπηση στις καθαυτές έννοιες του μάρκετινγκ, του ψηφιακού μάρκετινγκ και πώς μετέπειτα της εφαρμογής του GDPR, αυτές τροποποιήθηκαν, ώστε να καλύπτουν, μεν, τις ανάγκες των μαρκετέρ αλλά, δε, να εφαρμόζουν την προστασία των προσωπικών δεδομένων των ιδιωτών. Επιπλέον, ήταν σκόπιμο να γίνει πιο εξειδικευμένη βιβλιογραφική έρευνα, ώστε να αναλυθούν και να παρουσιαστούν τα αποτελέσματα που είχε η εφαρμογή του GDPR, στο ψηφιακό μάρκετινγκ, δηλαδή τι αλλαγές έφερε ο νέος Κανονισμός επί της ουσίας στα βήματα που ακολουθούνται για την ψηφιακή προβολή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Σαφέστατα, τα ανωτέρω εξετάζονται μέσα στα κοινωνικά πλαίσια που καθιερώνονται στον 21 ο αιώνα. Αυτό είναι σημαντικό να διατυπωθεί και εκ τούτου εξετάζεται, διότι η στόχευση που υφίσταται κατά τη διαδικασία της ψηφιακής προβολής αφορά εξ’ ολοκλήρου στην ψηφιακή ταυτότητα, ή καλύτερα το ψηφιακό στίγμα που αφήνει ο εκάστοτε διαδικτυακός επισκέπτης. Όλα τα ανωτέρω αναλύονται βάσει καθημερινών παραδειγμάτων, εκτενέστατης μελέτης του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων και βιβλιογραφικής έρευνας, με σκοπό να παρατηρηθούν τα πρώτα αποτελέσματα της συνάφειας των δύο αυτών τομέων, μιας και ο λεγόμενος GDPR αποτελεί καινούριο κομμάτι στο νομοθετικό πλαίσιο της χώρας μας. Ως εκ τούτου, το παρόν μπορεί να αποτελέσει έναν οδηγό για την κατανόηση της αλληλένδετης αυτής σχέσης και εν δυνάμει να βοηθήσει στην καλύτερη εναρμόνιση τους.
Keywords: GDPR
Digital marketing
Προσωπικά δεδομένα
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OlzierskyChrysaMsc2019.pdf925.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.