Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23345
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚωνσταντάρας, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΚαμανάς, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2019-10-01T12:03:02Z-
dc.date.available2019-10-01T12:03:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23345-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019el
dc.description.abstractΟ έντονος ανταγωνισμός και οι γρήγορες αλλαγές αποτελούν στοιχεία που διέπουν το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Με τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των πελατών να αυξάνονται συνεχώς, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι πλέον σε θέση να τις προβλέπουν πριν ακόμα αυτές κάνουν την εμφάνισή τους. Επομένως, η επιβίωση και η εξέλιξη των επιχειρήσεων, εξαρτάται από την ικανότητά τους να ελίσσονται και να προσαρμόζονται στις παραπάνω καταστάσεις. Στη σύγχρονη επιχειρηματική διατίθεται μία σειρά εργαλείων ανάλυσης που βοηθούν τις εταιρίες να επιτύχουν αυτούς τους στόχους. Η “Επιχειρηματική Αναλυτική (Business Analytics - BA)”αποτελεί έναν καθοριστικό παράγοντα για τις επιχειρήσεις, μέσω του οποίου η επιχείρηση αποκτά τις κατάλληλες γνώσεις για την προώθηση των επιχειρηματικών της σχεδίων, μετά από την ανάλυση και την διερεύνηση των επιχειρηματικών επιδόσεων του παρελθόντος. Επιπλέον, τα αναλυτικά στοιχεία που σχετίζονται με το “Ανθρώπινο Δυναμικό (Human Resources–HR) ” μίας επιχείρησης, μπορούν να βοηθήσουν στη λήψη έξυπνων αποφάσεων που σχετίζονται με το κέρδος της επιχείρησης, τους επιχειρησιακούς κινδύνους, την πρόσληψη του κατάλληλου προσωπικού καθώς και την πρόβλεψη αλλαγών, μέσω ενός μοντέλου που μπορεί να συμβεί στην εταιρεία στο μέλλον. Ένα ακόμα σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις, αποτελεί η “Επιχειρηματική Ευφυΐα (Business Intelligence - BI) στην οποία συγκαταλέγονται διαθέσιμες στρατηγικές και τεχνολογίες για τις επιχειρήσεις με σκοπό την ανάλυση των δεδομένων των επιχειρηματικών πληροφοριών. Σκοπός τους είναι ο προσδιορισμός των νέων ευκαιριών καθώς και η εφαρμογή μιας αποτελεσματικής στρατηγικής βασισμένης σε πληροφορίες, η οποία μπορεί να προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά για μια μακροπρόθεσμη σταθερότητα. Οι παραπάνω έννοιες αποτελούν και το βασικό αντικείμενο ανάλυσης της τρέχουσας εργασίας, η οποία αποτελεί μία βιβλιογραφική ανασκόπηση των ερευνών που έχουν διεξαχθεί σχετικά με την Επιχειρηματική Αναλυτική του Ανθρώπινου Δυναμικού των επιχειρήσεων.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΕπιχειρηματική αναλυτικήel
dc.subjectΑνάλυση ανθρώπινου δυναμικούel
dc.subjectΕπιχειρηματική ευφυΐαel
dc.subjectΔιαχείριση πελατειακών σχέσεωνel
dc.titleΕπιχειρηματική αναλυτική στο ανθρώπινο δυναμικόel
dc.title.alternativeBusiness analytics in human resourcesen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KamanasKonstantinosMsc2019.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons