Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22948
Author: Κλητσινίκος, Κωνσταντίνος
Title: Διαχείριση προφίλ αθλητών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και η χρήση των κοινωνικών μέσων στον αθλητισμό: μελέτη περίπτωσης
Date Issued: 2019
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Στην εποχή των Social Media οι αθλητές και οι αθλητικοί οργανισμοί είναι αναγκαίο να αναπτύξουν την επικοινωνία τους και τη διαχείριση του brand τους με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορέσουν να εκμεταλλευτούν τα οφέλη που τους παρέχουν οι διάφορες πλατφόρμες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Η δημιουργία ενός ισχυρού personal brand και μίας δυναμικής παρουσίας στον ψηφιακό κόσμο θα τους επιτρέψει να αυξήσουν την εμπορική τους αξία με ποικίλους τρόπους και κατ’ επέκταση να θέσουν τις βάσεις για μία επιτυχημένη καριέρα στον αθλητισμό.
Keywords: Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Αθλητισμός
Facebook
Sports marketing
Επικοινωνία
Personal branding
Νανιτζανιάν, Βαγγέλης
Πυγμαχία
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KlitsinikosKonstantinosMsc2019.pdf5.67 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons