Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22931
Author: Τσιγαρίδα, Μάνια
Title: Στρατηγική προώθησης ηλεκτρονικής επιχείρησης με χρήση εργαλείων ανάλυσης και οπτικοποίησης
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Γεωργιάδης, Χρήστος
Abstract: Στην παρούσα εργασία γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση που εστιάζει στη συγκριτική μελέτη των πιο διαδεδομένων εργαλείων ανάλυσης δεδομένων ιστού (web analytics tools), των μεθόδων και του είδους των στοιχείων που καταγράφουν, καθώς και στη μελέτη των εργαλείων οπτικοποίησης δεδομένων, τους σκοπούς που εξυπηρετούν και τη σημαντικότητα της ενσωμάτωσής τους στα εργαλεία ανάλυσης δεδομένων ιστού. Σκοπός της εργασίας είναι να ενημερώσει τον αναγνώστη ως προς τη συνολική λειτουργία και τη σημασία των εργαλείων αυτών, ενώ ο βασικός της στόχος είναι να αναπτυχθεί μια web-based εφαρμογή, η οποία συνδυάζοντας όλες αυτές τις τεχνολογίες, θα συλλέγει κατάλληλες πληροφορίες από μια ηλεκτρονική επιχείρηση και θα τις παρουσιάζει με οπτικό και κατανοητό τρόπο, που θα οδηγεί στη διαμόρφωση στρατηγικών προώθησης της επιχείρησης και στην αύξηση της κερδοφορίας της.
Keywords: Οπτικοποίηση δεδομένων
Εργαλεία ανάλυσης δεδομένων ιστού
Εργαλεία οπτικοποίησης δεδομένων
Μετρικές διαδικτύου (web metrics)
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018
Rights: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsigaridaManiaMsc2018extra1.zipWeb Application "i-nfluence"119.44 kBzipView/Open
TsigaridaManiaMsc2018.pdf3.02 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons