Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22752
Author: Ρετζέπης, Ευάγγελος
Title: Αξιολόγηση επενδυτικών σχεδίων : μελέτη περίπτωσης, μετατροπή υφιστάμενου κτιρίου σε σύγχρονες φοιτητικές κατοικίες
Date Issued: 2019
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Ελευθεριάδης, Ιορδάνης
Abstract: Η στέγαση των φοιτητών αποτελεί ένα μείζον πρόβλημα για όσους επιλέγουν να σπουδάσουν μακριά από τον τόπο μόνιμης κατοικίας τους. Η παροχή αξιοπρεπούς και συνάμα σύγχρονης διαβίωσης σε αυτούς αποτελεί μία επιχειρηματική ευκαιρία. Ο σκοπός του παρόντος συγγράμματος είναι να περιγράψει με επιστημονικά τεκμηριωμένη μεθοδολογία το επιχειρηματικό σχέδιο μετατροπής μία υφιστάμενης οικοδομής κατοικιών σε σύγχρονη φοιτητική εστία. Για το σκοπό αυτό γίνεται αρχικά ανάλυση του προσφερόμενου προϊόντος και ακολούθως περιγραφή του ανταγωνισμού. Παρουσιάζεται ο τρόπος προώθησης της επένδυσης και αναλύεται το διοικητικό μοντέλο και το απαιτούμενο προσωπικό που απαιτείται για τη λειτουργία. Αναλύεται η φιλοσοφία υλοποίησης της επένδυσης, παρουσιάζεται το χρονοδιάγραμμα και τα βασικότερα σημεία αναφοράς σε αυτό. Στη συνέχεια παρέχονται οι απαραίτητες χρηματοοικονομικές πληροφορίες. Ακολουθούν οι κίνδυνοι και οι πιθανές ανταμοιβές με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπη η επένδυση. Τα πραγματικά δεδομένα από την υλοποίηση της επένδυσης και την αρχική περίοδο της λειτουργίας της επιβεβαιώνουν τις υποθέσεις που έγιναν νωρίτερα. Τέλος παρατίθενται τρόποι με τους οποίους μπορούν να βελτιωθούν αντίστοιχα επιχειρηματικά σχέδια στο μέλλον.
Keywords: Φοιτητική κατοικία
Ιδιωτική φοιτητική εστία
Φοιτητική στέγαση
All in one
All Inclusive
Business plan
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RetzepisEuangelosMsc2019.pdf29.89 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons