Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22748
Author: Παπαδοπούλου, Ελένη
Title: Πρόβλεψη πωλήσεων με Google Trends
Date Issued: 2018
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Παναγιωτίδης, Θεόδωρος
Abstract: Η πρόβλεψη των πωλήσεων συμβάλλει σημαντικά στην απόδοση των επιχειρήσεων, κυρίως όσων έχουν υιοθετήσει μια περισσότερο πελατοκεντρική προσέγγιση. Οι εταιρείες αντιμετωπίζουν αρκετές προκλήσεις προκειμένου να προβλέψουν με ακρίβεια τις πωλήσεις, χωρίς να γνωρίζουν τη μελλοντική ζήτηση. Από το 2006, όμως, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά η υπηρεσία Google Trends, η διαδικασία της πρόβλεψης πέρασε σε άλλη διάσταση, καθώς ένα μεγάλο πλεονέκτημα της συγκεκριμένης εφαρμογής είναι ότι συλλέγει “Big Data”, επεξεργάζεται τις πληροφορίες προς διευκόλυνση της ανάλυσης και στη συνέχεια, παρέχει τις πληροφορίες αυτές δωρεάν. Αυτή η έκρηξη δεδομένων προσέλκυσε αμέσως το ακαδημαϊκό ενδιαφέρον, παρακινώντας τους ταυτόχρονα να εξερευνήσουν αυτό το νέο τομέα που δείχνει να έχει πολλές προοπτικές. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η καταγραφή των διαφόρων μεθόδων που έχουν χρησιμοποιηθεί τα τελευταία χρόνια προκειμένου να προβλεφθούν οι πωλήσεις ή άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα είτε έμμεσα τις πωλήσεις μέσω των Google Trends. Για να αναλυθεί ο τρόπος με τον οποίο τα δεδομένα αναζήτησης ιστού συμβάλλουν στους διάφορους τομείς έρευνας, γίνετε αναφορά σε άλλες προηγούμενες μελέτες, κυρίως ερευνητικές εργασίες, που χρησιμοποίησαν την υπηρεσία Google Trends ή επηρεάστηκαν από αυτή.
Keywords: Google Trends
Forecasting
Search engine data
Sales
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulouEleniMsc2018.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons