Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22712
Author: Κατσικάνη, Χριστίνα
Title: Η ικανοποίηση των εσωτερικών πελατών μέσω της διοίκησης στις ξενοδοχειακές μονάδες
Date Issued: 2019
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Όπως είναι γνωστό, ο τουρισμός αποτελεί πλέον μια από τις πιο σημαντικές για όλες τις χώρες στον κόσμο, πηγές εισοδήματος. Ολοένα και περισσότερα άτομα επιλέγουν να εργαστούν σε αυτό τον κλάδο, σε διάφορες τουριστικές επιχειρήσεις αλλά κυρίως σε ξενοδοχειακές μονάδες. Ωστόσο, ο τουριστικός τομέας είναι ένας δύσκολος τομέας εργασίας και αρκετοί εργαζόμενοι δεν μένουν ικανοποιημένοι ή φεύγουν από αυτόν, διότι οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις δεν κάνουν αρκετές προσπάθειες ώστε να τους εξελίξουν ή να τους διατηρήσουν. Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας, μέσω της θεωρητικής προσέγγισης, είναι να βρεθούν οι παράγοντες που οδηγούν τελικά στην ικανοποίηση των εσωτερικών πελατών των ξενοδοχειακών μονάδων με τη βοήθεια της διοίκησης. Έτσι, οι εργαζόμενοι που θα αισθάνονται σημαντικοί μέσα στην επιχείρηση, ενεργά μέλη και βαθιά δεσμευμένοι με αυτήν, θα είναι ικανοποιημένοι και θα αποδίδουν καλύτερα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, την καλύτερη εξυπηρέτηση των εξωτερικών πελατών (τελικών πελατών), οι οποίοι με τη σειρά τους θα παραμένουν ευχαριστημένοι, δεν θα απομακρύνονται από την επιχείρηση και θα την ξανά προτιμούν. Όλο αυτό βοηθάει στην τελική θετική αναγνώριση των ξενοδοχειακών μονάδων, αλλά και στην αύξηση των κερδών τους.
Keywords: Ικανοποίηση
Εσωτερικοί πελάτες
Ξενοδοχειακές μονάδες
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KatsikaniChristinaMsc2019.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons