Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22535
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΦαχαντίδης, Νικόλαοςel
dc.contributor.authorΣαρρή, Κυριακήel
dc.date.accessioned2019-01-08T11:22:56Z-
dc.date.available2019-01-08T11:22:56Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22535-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΕίναι πλέον γεγονός πως οι αλλαγές που συντελούνται στις σύγχρονες κοινωνίες επηρεάζουν τον τρόπο ζωής και εργασίας των ανθρώπων. Για να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν οι άνθρωποι στις αλλαγές αυτές, θα πρέπει να επικαιροποιούν διαρκώς τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους και να τις εξελίσσουν. Φορείς όπως η Ε.Ε., ο ΟΟΣΑ, η UNESCO έχουν κάνει προσπάθειες και έρευνες για να προσδιορίσουν τις βασικές δεξιότητες, τις οποίες πολλές χώρες έχουν εντάξει στα αναλυτικά εκπαιδευτικά τους προγράμματα. Όλες αυτές οι αλλαγές είναι άμεσα συνυφασμένες με τις νέες τεχνολογίες, οι οποίες στον τομέα της εκπαίδευσης έχουν κάνει την εμφάνισή τους και μέσα από τη ρομποτική. Η παρούσα έρευνα σχεδιάστηκε με σκοπό να εξετάσει τις δεξιότητες που αναπτύσσουν τα παιδιά συμμετέχοντας μαζί με τους γονείς τους σε δραστηριότητες τεχνολογίας και ρομποτικής και κατά πόσο οι δεξιότητες αυτές συνάδουν με τις δεξιότητες του 21ου αιώνα που κρίνονται απαραίτητες από τη σύγχρονη κοινωνία. Οι δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν τα παιδιά με τους γονείς τους ήταν δομημένες και κατάλληλα σχεδιασμένες και τα ρομποτικά κιτ που χρησιμοποιήθηκαν ήταν ποικίλα ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε δραστηριότητας. Συμμετέχοντες στην έρευνα ήταν οχτώ παιδιά με τους γονείς τους, τα οποία φοιτούσαν σε δημοτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από την παρακολούθηση των παιδιών κατέδειξαν πως υπήρχαν θετικά οφέλη από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα. Πιο συγκεκριμένα τα παιδιά ανέπτυξαν σε μεγάλο βαθμό δεξιότητες γνωστικές, συναισθηματικές, ψυχοκινητικές καθώς και δεξιότητες ως προς τις νέες τεχνολογίες.el
dc.format.extent137el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔεξιότητες 21ου αιώναel
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.subjectΕκπαιδευτική ρομποτικήel
dc.subjectΟμαδικές δραστηριότητεςel
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΔεξιότητες γνωστικές, συναισθηματικές, ψυχοκινητικές, ως προς τις νέες τεχνολογίεςel
dc.titleΓονείς και παιδιά παρέα με τα ρομπότ :η ανάπτυξη δεξιοτήτων των παιδιών κατά τη συμμετοχή τους σε ομαδικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες τεχνολογίας και ρομποτικήςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SarriKyriakiMsc2018.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons