Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22420
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.author | Χατζοπούλου, Παναγιώτα | el |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T12:31:37Z | - |
dc.date.available | 2018-12-05T12:31:37Z | - |
dc.date.issued | 2018 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22420 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018. | el |
dc.description.abstract | Εξαιτίας της δυσανάλογης πρόκλησης όπου αντιμετωπίζουν τα άτομα με οπτική αναπηρία στην εκμάθηση των Μαθηματικών έχει παρατηρηθεί πως οι επιδόσεις τους στο συγκεκριμένο μάθημα είναι σημαντικά χαμηλότερες από οποιοδήποτε άλλο μάθημα και ότι υποεκπρωσοπούνται στις Θετικές Επιστήμες. Επομένως, γίνεται αισθητή η ανάγκη για ποιοτική πρόσβαση των ατόμων αυτών στις Θετικές Επιστήμες όπου θα συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση της ανεξαρτησίας τους και θα τους παρέχει περισσότερες ευκαιρίες στην αγορά εργασίας. Σκοπός της παρούσας έρευνας, ήταν να μελετηθεί η ακουστική αντίληψη μαθηματικών εννοιών ατόμων με οπτική αναπηρία, έπειτα απο την ηχητική τους απόδοση απο ένα λογισμικό ανάγνωσης οθόνης. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 30 άτομα με οπτική αναπηρία, 14 με ολική τύφλωση, 10 με βαριά οπτική αναπηρία και 6 με μέτρια οπτική αναπηρία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, δεν υπήρξε μαθηματικός τύπος ο οποίος δεν αναγνωρίστηκε επιτυχώς απο κανένα συμμετέχοντα απο την πρώτη κιόλας προσπάθεια. Οι επιδόσεις των συμμετεχόντων ως προς την εύρεση των μαθηματικών τύπων αυξάνονταν όσες περισσότερες φορές άκουγαν τον ίδιο τύπο. Τέλος, τις επιδόσεις τους, φάνηκε να επηρεάζει και το μορφωτικό τους επίπεδο. | el |
dc.format.extent | 97 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ηχητική απόδοση Μαθηματικών | el |
dc.subject | Οπτική αναπηρία | el |
dc.subject | Ακουστική αντίληψη | el |
dc.subject | Μαθηματικά | el |
dc.title | Ακουστική διάκριση μαθηματικών εννοιών ατόμων με οπτική αναπηρία | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση | el |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
ChatzopoulouPanagiotaMsc2018.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons