Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22313
Author: Σαπίδου, Συμέλα
Title: Τραπεζικά πληροφοριακά συστήματα και παράγοντες ικανοποίησης πελατών e-banking στο νομό Κοζάνης
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Εφαρμοσμένη Λογιστική και Ελεγκτική
Supervisor: Παπαδόπουλος, Συμεών
Abstract: Οι πρόσφατες εξελίξεις αναφορικά με την ένταση της διεθνοποίησης του χρηματοπιστωτικού συστήματος, την απελευθέρωση του χρηματοπιστωτικού τομέα και την αύξηση των διαθέσιμων χρηματοπιστωτικών μέσων, η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας των ηλεκτρονικών υπολογιστών και η ευρύτατη χρησιμοποίησή τους από τις τράπεζες έχουν επηρεάσει ριζικά τη μορφή της τραπεζικής αγοράς στην Ελλάδα. Από όλη αυτή την τεχνολογική «έκρηξη» δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ο χρηματοπιστωτικός τομέας που αξιοποίησε επάξια τα εναλλακτικά δίκτυα, με τις υπηρεσίες ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών (e-banking) να κατέχουν δεσπόζουσα θέση. Οι τράπεζες προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές μέσα από την παροχή ολοένα και υψηλότερης ποιοτικής εξυπηρέτησης στους ούτως ή άλλως ευαισθητοποιημένους – όσον αφορά την ποιότητα των υπηρεσιών – πελάτες τους, επένδυσαν «μεγάλα» κεφάλαια στην εγκατάσταση συστημάτων ηλεκτρονικής τραπεζικής. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί το ποιοτικό σύστημα e–banking, όπως το αντιλαμβάνονται οι τραπεζικοί πελάτες του Νομού Κοζάνης, να προσδιοριστούν οι παράγοντες που καθορίζουν αυτή την ποιότητα και κατ’ επέκταση τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής. Ιδιαίτερη αναφορά θα γίνει στα δημογραφικά χαρακτηριστικά των ατόμων του δείγματος και στο πώς αυτά επηρεάζουν τις προτιμήσεις και τις επιλογές τους. Θα γίνει οικονομετρική ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν την συνολική ικανοποίηση ενός δείγματος 154 ατόμων χρησιμοποιώντας το στατιστικό πακέτο SPSS 21 για τη εξαγωγή των αποτελεσμάτων. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν ότι η αξιοπιστία, η ευελιξία, το επίπεδο διαδικτυακής βοήθειας αλλά και η ποιότητα των πληροφοριών συντελούν σημαντικά στον προσδιορισμό της συνολικής ικανοποίησης των τραπεζικών πελατών από το e-banking.
Keywords: Τραπεζικό πληροφοριακό σύστημα
e-banking
Εξοικείωση με το διαδίκτυο
Ικανοποίηση χρηστών
Περιγραφική στατιστική
Ανάλυση πολλαπλής παλινδρόμησης
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένη Λογιστική & Ελεγκτική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SapidouSymelaMsc2018.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons