Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21883
Title: Διδασκαλία μαθηματικών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση: φύση και εκπαιδευτική διαχείριση των μαθηματικών δυσκολιών
Authors: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Issue Date: 2011
Publisher: Εκδόσεις Γρηγόρη
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21883
ISBN: 9789603336976
Rights: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Appears in Collections:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Σελίδα_τίτλου.pdfΣελίδα τίτλου70.65 kBAdobe PDFView/Open
Περιεχόμενα.pdfΠεριεχόμενα202.29 kBAdobe PDFView/Open
Προλογικό_σημείωμα.pdfΠρολογικό σημείωμα154.97 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_1.pdfΟι παράγοντες που επηρεάζουν την κατάκτηση των μαθηματικών γνώσεων και δεξιοτήτων ως πιθανές πηγές δυσκολιών μάθησης: εγγενή στοιχεία των Μαθηματικών, περιβαλλοντικές επιδράσεις και ενδοατομικές παράμετροι1.03 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_2.pdfΕιδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και Μαθηματικά840.53 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_3.pdfΠολλαπλές νοημοσύνες, μαθησιακό ύφος και Μαθηματικά – Οι δυσκολίες μάθησης των Μαθηματικών υπό το πρίσμα των μαθησιακών προτιμήσεων των μαθητών390.6 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_4.pdfΠρόγνωση, πρόληψη και αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών στα Μαθηματικά – Φύση και αξιολογική σημασία συνήθων συστηματικών λαθών κατά την εφαρμογή της μαθηματικής γνώσης1.42 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_5.pdfΑποτελεσματική διδασκαλία για άρση των δυσκολιών στη μάθηση των Μαθηματικών3.3 MBAdobe PDFView/Open
Βιβλιογραφία-Αρθρογραφία.pdfΒιβλιογραφία-Αρθρογραφία370.3 kBAdobe PDFView/Open
Το_σύγγραμμα_σε_pdf.pdfΟλόκληρο_το_σύγγραμμα_σε_μορφή_pdf7.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.