Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21859
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓρούγιου, Βασιλικήel
dc.contributor.authorΠλέσσια, Ασπασίαel
dc.date.accessioned2018-04-16T05:11:44Z-
dc.date.available2018-04-16T05:11:44Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21859-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΟι σύγχρονες απαιτήσεις του διεθνούς επιχειρηματικού σκηνικού επιβάλλουν την διαρκή εναρμόνιση των επιχειρήσεων με το περιβάλλον και ειδικά με την αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται. Η εξέλιξη της τεχνολογίας, η διεθνοποίηση του εμπορίου σε συνδυασμό με τις συνεχείς κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις θέτουν στις επιχειρήσεις διαρκώς νέα δεδομένα με τα οποία θα πρέπει να εναρμονιστούν για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στον διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνισμό. Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι ο βασικός συντελεστής που τελικά κρίνει την κερδοφορία, την αποτελεσματικότητα αλλά και την διάρκεια της επιχείρησης στο περιβάλλον που δραστηριοποιείται. Στα πλαίσια αυτά η εξυπηρέτηση των πελατών φαίνεται να διαδραματίζει αρκετά σημαντικό ρόλο στον καθορισμό της συνολικής ποιότητας του προϊόντος ή της υπηρεσίας, με το μάρκετινγκ να καθορίζει όλες τις σημαντικές διαδικασίες που θα οδηγήσουν την επιχείρηση στην ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της αλλά και στην αύξηση της ποιότητας των υπηρεσιών ή των προϊόντων που παρέχει. Στην παρούσα μελέτη, θα πραγματοποιηθεί ανάλυση του ζητήματος της εξυπηρέτησης των πελατών υπό το πρίσμα του διεθνούς μάρκετινγκ ενώ ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην παρουσίαση των σχετικών εργαλείων που μπορούν να μετρήσουν την ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών. Θα δοθεί έμφαση στην βιβλιογραφική έρευνα του customer relationship marketing και πως οι στρατηγικές του επιδρούν στην εξυπηρέτηση των πελατών. Στην συνέχεια θα ακολουθήσει γνωριμία με τον κλάδο των διεθνών μεταφορών στον οποίο δραστηριοποιούνται επιχειρήσεις ελληνικής ταυτότητας καθώς και τα αποτελέσματα ποσοτικής έρευνας που αναφέρεται στους τρόπους προσέγγισης του CRM από τις διεθνείς επιχειρήσεις του κλάδου. Έπειτα τα αποτελέσματα της εμπειρικής έρευνας θα συγκριθούν με αυτά της βιβλιογραφικής και θα παρατεθούν συμπεράσματα. Τέλος, θα επισημανθούν τα σημαντικά σημεία καθώς και τα μελλοντικά ζητήματα μελέτης που προέκυψαν από την παρούσα διπλωματική εργασία.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιεθνές μάρκετινγκel
dc.subjectΜάρκετινγκ πελατειακών σχέσεωνel
dc.subjectΕξυπηρέτηση πελατώνel
dc.titleΗ εξυπηρέτηση των πελατών σε διεθνείς υπηρεσίες και ερευνητική μελέτη σε υπηρεσίες διεθνών μεταφορών και logisticsel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητεςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PlessiaAspasiaMsc2017.pdf2.95 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons