Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17913
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓεωργιάδης, Μάριος Ε.el
dc.date.accessioned2015-10-30T11:57:50Z-
dc.date.available2015-10-30T11:57:50Z-
dc.date.issued1965-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/17913-
dc.descriptionΠεριλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές.el
dc.language.isoel_GRen_US
dc.publisherΠαπαζήσηel
dc.rightsΤο τεκμήριο έχει ψηφιοποιηθεί και διατίθεται σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ν. 2121/1993el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/en
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.titleΈρευνα και πολιτική κατακτήσεως της αγοράς: marketing.el
dc.title.alternativeMarketingen_US
dc.typeTexten_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:Βιβλία / Books

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GeorgiadisMariosE1965.pdf10.91 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons