Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16982
Author: Ζανδές, Θωμάς
Title: Στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας Kleemann Ελλάς Α.Ε.Β.Ε. για την αγορά: Area A, UK & Ireland.
Date Issued: 2015
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο: “Στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας Kleemann Ελλάς Α.Β.Ε.Ε. για την αγορά: Area A – UK & Ireland” εκπονήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος MBA Executive του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ως απαιτούμενο για την απόκτηση του μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Αποτελεί δε, τόσο ένα μέσο ενδελεχούς περιγραφής και ανάλυσης των ήδη υλοποιημένων στρατηγικών, έως την παρούσα, στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου όσο και ένα εργαλείο σχεδιασμού του πλάνου της εταιρείας για τη συγκεκριμένη αγορά, μέσα στα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια. Ως βάση εκπόνησης του στρατηγικού σχεδιασμού, χρησιμοποιήθηκε το μοντέλο που προτείνεται από τον καθηγητή Fred R. David και αναλύεται στα εξής κάτωθι, κεφάλαια: • Κεφάλαιο 2 – Γνωριμία με την εταιρεία Kleemann Ελλάς ΑΒΕΕ και την παγκόσμια αγορά ανελκυστήρα. Σε αυτό το κεφάλαιο επιχειρείται η γνωριμία του αναγνώστη με το σύνολο των δραστηριοτήτων του ομίλου Kleemann, η εξοικείωσή του με τις διάφορες κατηγορίες προϊόντων που βρίσκονται διαθέσιμα στην αγορά καθώς τέλος και μία εκτενής αναφορά στα δεδομένα της αγοράς ανελκυστήρα παγκοσμίως. • Κεφάλαιο 3 – Γνωριμία με την εταιρεία Kleemann Lifts UK Ltd. και τη βρετανική αγορά ανελκυστήρα. Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο επιχειρείται η επαφή του αναγνώστη συγκεκριμένα με την αγορά ανελκυστήρα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Περιγράφονται σε βάθος όλες οι ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αγοράς καθώς και οι λύσεις που παρέχει η Kleemann Lifts UK στις υπάρχουσες ανάγκες. • Κεφάλαιο 4 – Μοντέλο Στρατηγικής Διοίκησης της εταιρείας Kleemann για την περιοχή του Ηνωμένου Βασιλείου από το 1992 έως και σήμερα. Εδώ ο συγγραφέας προσπαθεί να αναπτύξει στον πληρέστερο δυνατό βαθμό όλες εκείνες τις στρατηγικές που ακολούθησε και εξακολουθεί να ακολουθεί ο όμιλος Kleemann από την πρώτη εμφάνισή του στο Ηνωμένο Βασίλειο, εν έτη 1992 μέχρι και σήμερα και οι οποίες συνθέτουν συνολικά το Μοντέλο Στρατηγικής Διοίκησης της εταιρείας στη συγκεκριμένη αγορά. Η πλειοψηφία των δεδομένων που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν τον κλάδο του ανελκυστήρα κατά τα τελευταία χρόνια στην περιοχή του Ηνωμένου Βασιλείου, αντλήθηκαν από τις δύο πλέον έγκυρες κλαδικές μελέτες του χώρου, την “UK Lifts – An industry overview” από την PLIMSOLL PUBLISHING GROUP καθώς και την “Elevators & Escalators – Europe Equity Research” της CREDIT SUISSE EUROPE. • Κεφάλαιο 5 – Μοντέλο Στρατηγικής Διοίκησης της εταιρείας Kleemann για την περιοχή του Ηνωμένου Βασιλείου για τα επόμενα 3 έως 5 χρόνια. Στο κεφάλαιο αυτό επιχειρείται η διατύπωση μίας πρότασης από μεριάς του συγγραφέα σχετικά με το πώς θα έπρεπε να διαμορφωθεί το Μοντέλο Στρατηγικής Διοίκησης της εταιρείας Kleemann Lifts UK μέσα στα επόμενα 3 έως 5 χρόνια.
Keywords: Στρατηγικός σχεδιασμός
Στρατηγική διοίκηση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2015.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZandesThomasMsc2015.pdf4.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.