Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16508
Title: Δυσχέρειες γραπτού λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και οι κυριότερες μέθοδοι αντιμετώπισης: εκπαιδευτική παρέμβαση σε ένα δυσλεξικό και σε ένα δυσορθογραφικό παιδί.
Authors: Γκαϊτατζίδου, Χρυσοβαλάντου
Keywords: Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες
Εκπαιδευτικά προγράμματα
Γραφιμική ικανότητα
Δυσλεξία
Issue Date: 2001
Publisher: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών
Description: Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2001.
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 137-138).
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16508
Appears in Collections:Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (Π)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GkaitatzidouChrysovalantouMsc2001.pdf8.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.