Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16328
Author: Σπανού, Αθηνά
Title: Η στρατηγική των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ στη διεθνή και εγχώρια αγορά ακτινιδίων: μια μελέτη περίπτωσης: "Ζευς Ακτινίδιο Α.Ε".
Date Issued: 2014
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Η περίληψη της ερευνητικής μελέτης συμπεριλαμβάνει τους βασικούς σκοπούς, τη μεθοδολογία έρευνας καθώς και τα τελικά ευρήματα της εργασίας συνοπτικά. Ο βασικός σκοπός της εργασίας είναι ο εντοπισμός, η μελέτη, η ανάλυση και η κατανόηση των βασικών διαδικασιών στρατηγικού μάρκετινγκ στον τομέα του ακτινιδίου που ακολουθούνται στην Ελλάδα και σε άλλες αξιόλογες ξένες αγορές (Κίνα, Ιταλία, Νέα Ζηλανδία, Χιλή, Γαλλία, Ισπανία). Η ερευνητική μέθοδος που αξιοποιείται είναι η ποιοτική μέθοδος με βάση μελέτες – περιπτώσεις, η οποία ταιριάζει πολύ με τη φύση του θέματος καθώς με σκοπό την καλύτερη ανάλυση και κατανόησή του ταίριαζε περισσότερο να διεξαχθεί εμπειρική έρευνα. Τέλος όπως προέκυψε με βάση τα τελικά ευρήματα της μελέτης, από άποψη όγκου παραγωγής ακτινιδίου παγκοσμίως οι πιο αξιόλογες αγορές είναι αυτές της Κίνας, της Ιταλίας, της Νέας Ζηλανδίας, της Χιλής και της Ελλάδας. Επιπλέον με βάση τις εξαγωγικές τους επιδόσεις παγκοσμίως, ξεχωρίζουν οι: Ιταλία, Νέα Ζηλανδία, Χιλή και Ελλάδα. Οι αγορές της Γαλλίας και της Ισπανίας δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερα αξιόλογη παραγωγή ούτε και εξαγωγές.
Keywords: Μάρκετινγκ ακτινιδίου
Ζευς Ακτινίδιο Α.Ε.
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SpanouAthinaMsc2014.pdf986.97 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons