Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16181
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Γρίβα, Έλενα | el |
dc.contributor.author | Προδρομίδου, Αικατερίνη | el |
dc.date.accessioned | 2014-05-21T07:43:03Z | - |
dc.date.available | 2014-05-21T07:43:03Z | - |
dc.date.issued | 2014 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16181 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014. | el |
dc.description.abstract | Η συγκεκριμένη εργασία καταγράφει τις απόψεις των καθηγητών ξένων γλωσσών για το γλωσσικό πλουραλισμό και το ρόλο της Γερμανικής γλώσσας στη Δημόσια Ελληνική Εκπαίδευση. Ειδικότερα εξετάζονται: 1. Οι έννοιες της γλωσσικής πολιτικής και του γλωσσικού σχεδιασμού, 2. η ευρωπαϊκή γλωσσική πολιτική και τα θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, 3. ζητήματα πολυγλωσσίας, 4. καταγραφή των σημαντικών περιόδων της γλωσσικής πολιτικής στην Ε.Ε., 5. οι επίσημες ευρωπαϊκές γλώσσες καθώς και ο ρόλος τους στην Ευρώπη και στα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα, 6. το ευρωμωσαϊκό και, 7. η Γερμανική γλώσσα (ως ξένη γλώσσα) στα εκπαιδευτικά συστήματα των ευρωπαϊκών χωρών αλλά και 8. η Γερμανική γλώσσα (ως ξένη γλώσσα) και οι άλλες ισχυρές ευρωπαϊκές γλώσσες στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας (διαχρονικά και συγχρονικά). Οι ανωτέρω στόχοι θα φτάσουν στο επιδιωκόμενο αποτέλεσμα από τη βιβλιογραφία και από την ανάλυση ερωτηματολογίων που διανεμήθηκαν σε 97 καθηγητές ξένων γλωσσών, που εργάζονται στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2013-2014. Από την έρευνα προκύπτει η θετική στάση των συμμετεχόντων στην εκμάθηση ξένων γλωσσών ακόμη από πολύ μικρή ηλικία, ο ισχυρός ρόλος της Αγγλικής ως πρώτη ξένη γλώσσα αλλά και της Γερμανικής, ως δεύτερη ξένη γλώσσα, λόγω της οικονομικής θέσης της Γερμανίας, του ηγετικού ρόλου της συγκεκριμένης χώρας στην Ευρώπη, αλλά και της μετανάστευσης των νέων στη Γερμανία. Τέλος έγιναν προτάσεις που αφορούσαν στη βελτίωση της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών Αγγλικής ή Γερμανικής στη Δημόσια Εκπαίδευση. | el |
dc.format.extent | 206 | el |
dc.format.extent | 3520283 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.subject | Απόψεις | el |
dc.subject | Πολυγλωσσία | el |
dc.subject | Γλωσσική πολιτική | el |
dc.subject | Γερμανική γλώσσα | el |
dc.subject | Ευρωβαρόμετρο | el |
dc.subject | Διδασκαλία ξένης γλώσσας | el |
dc.title | Καταγραφή των απόψεων των καθηγητών ξένων γλωσσών για τον πλουραλισμό και το ρόλο της γερμανικής γλώσσας στη δημόσια ελληνική εκπαίδευση. | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Σπουδές στις Γλώσσες & τον Πολιτισμό των Χωρών της Ν.Α. Ευρώπης | el |
Appears in Collections: | Σπουδές στις Γλώσσες & τον Πολιτισμό των Χωρών της Ν.Α. Ευρώπης (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ProdomidouAikaterini_Msc2014.pdf | 2.62 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.