Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/16049
Author: Πλεύρη, Γεωργία Κ.
Title: Η χρήση των μηχανών αναζήτησης και ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης ως στρατηγικά εργαλεία μάρκετινγκ.
Date Issued: 2014
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Supervisor: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Abstract: Οι επιχειρήσεις σήμερα ολοένα τείνουν να υιοθετούν διαδικτυακές στρατηγικές μάρκετινγκ προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών και να επιβιώσουν σε ένα περιβάλλον παγκόσμιου ανταγωνισμού. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση δύο σημαντικών μέσων Διαδικτυακού Μάρκετινγκ (Internet Marketing), το Social Media Marketing και το Search Engine Marketing (SEM). Η χρήση Ιστοσελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης (ΙΚΔ) σήμερα αποτελούν μέρος της καθημερινότητας δισεκατομμυρίων ανθρώπων. Για αυτό το σκοπό η μελέτη εστιάζει και ερευνά τους λόγους για τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να αποκομίσει οφέλη από αυτές και να επιτύχει στόχους μάρκετινγκ. Μετά από ανάλυση και σύγκριση σημαντικών ΙΚΔ, ως προς βασικά χαρακτηριστικά, παρουσιάζεται λεπτομερώς εκείνη η ΙΚΔ που υπερείχε έναντι των υπολοίπων. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται το Facebook ως στρατηγικό εργαλείο μάρκετινγκ για επιχειρήσεις. Ακόμη, οι μηχανές αναζήτησης είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο το οποίο χρησιμοποιούν δισεκατομμύρια χρήστες για να παράγουν ταχύτατα αποτελέσματα σύμφωνα με αυτό που ψάχνουν. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων για καλύτερη κατάταξη των ιστοσελίδων τους στα αποτελέσματα αναζήτησης αυξάνεται συνεχώς. Σκοπός της εργασίας επιπρόσθετα, είναι να αναλύσει τους τρόπους με τους οποίους μία επιχείρηση μπορεί να επιτύχει καλύτερη κατάταξη των ιστοσελίδων της, εξυπηρετώντας μετέπειτα στόχους μάρκετινγκ. Μετά από ανάλυση και σύγκριση δύο βασικών ενεργειών μάρκετινγκ (βελτιστοποίηση και διαφήμιση) στις μηχανές αναζήτησης, παρουσιάζεται λεπτομερώς εκείνη η ενέργεια που υπερέχει. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται η βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης (Search Engine Optimization ή SEO) ως στρατηγικό εργαλείο μάρκετινγκ για επιχειρήσεις.
Keywords: Social media marketing
SEO
Internet marketing
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2014.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PleuriGeorgiaKMsc2014.pdf3.06 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons