Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15150
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΧαΐτογλου, Όλγαel
dc.date.accessioned2012-09-28T07:01:35Z-
dc.date.available2012-09-28T07:01:35Z-
dc.date.issued2012el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/15150-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012.el
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της έρευνας είναι να εντοπίσει τις βασικότερες διαστάσεις ποιότητας ηλεκτρονικών υπηρεσιών και να εκτιμήσει την επίδρασή τους στην αντιληπτή ποιότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων και στην ικανοποίηση των χρηστών τους. Αρχικά, εντοπίστηκαν οι διαστάσεις ποιότητας που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα και προσδιορίστηκαν οι κύριες έννοιες. Στην συνέχεια κατασκευάστηκε το ερευνητικό μοντέλο και οι υποθέσεις για να μελετηθεί η επίδραση των διαστάσεων στην αντιληπτή ποιότητα και στην ικανοποίηση των καταναλωτών. Η έρευνα χρησιμοποίησε ένα online ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε από 197 χρήστες των πέντε πιο δημοφιλών ιστοσελίδων στην Ελλάδα. Οι κλίμακες που χρησιμοποιήθηκαν για την μέτρηση των μεταβλητών αντλήθηκαν από την βιβλιογραφία και υποβλήθηκαν σε έλεγχο αξιοπιστίας. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν πως οι διαστάσεις που επηρεάζουν την ποιότητα των ιστοσελίδων είναι η Ευκολία Χρήσης, η Συναισθηματική Ταύτιση, o Σχεδιασμός, η Ασφάλεια, η Ανταπόκριση, η Προσωποποίηση και η Διαθεσιμότητα. Αντίστοιχα, οι διαστάσεις που επηρεάζουν την ικανοποίηση των χρηστών των ιστοσελίδων είναι η Ευκολία Χρήσης, η Ασφάλεια, η Ανταπόκριση και η Προσωποποίηση. Επιπλέον, βρέθηκε πως η Αντιληπτή Ποιότητα και η Ικανοποίηση επηρεάζονται από την εκπαίδευση και από το εισόδημα των καταναλωτών καθώς και από την διάρκεια και την συχνότητα χρήσης των ιστοσελίδων. Πρακτικές προεκτάσεις: Η έρευνα προτείνει πως για να ενισχυθεί η ποιότητα και η ικανοποίηση των πελατών τα ηλεκτρονικά καταστήματα πρέπει να προσανατολίσουν τους πόρους τους προς τις σημαντικές διαστάσεις της ποιότητας ηλεκτρονικών υπηρεσιών που εντοπίστηκαν σε αυτή την έρευνα.el
dc.format.extent154el
dc.format.extent1013345 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΑντιληπτή ποιότηταel
dc.subjectΙστοσελίδεςel
dc.subjectΙκανοποίησηel
dc.subjectΑξιολόγηση ιστοσελίδωνel
dc.subjectΗλεκτρονικές υπηρεσίεςel
dc.titleΑξιολόγηση ιστοσελίδων και βαθμός ικανοποίησης χρηστών των ιστοσελίδων. Νέες προοπτικές βάσει ερευνητικών διαπιστώσεων.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChaitoglouOlgaMsc2012.pdf989.04 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons