Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14573
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΧούντα, Αναστασία-Μαρίαel
dc.date.accessioned2011-11-02T07:48:34Z-
dc.date.available2011-11-02T07:48:34Z-
dc.date.issued2011el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14573-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα αναπτύσσεται στα πλαίσια του αθλητικού τουρισμού και εστιάζει στο πεδίο των μετακινήσεων αθλητικών ομάδων που αγωνίζονται στα πανελλήνια πρωταθλήματα. Αγγίζει τομείς όπως η διερεύνηση του μεγέθους της αγοράς αθλητικού τουρισμού που αποτελείται από ομάδες που μετακινούνται για να συμμετέχουν σε πρωταθλήματα εθνικών κατηγοριών αλλά και η ποιότητα εξυπηρέτησής τους κατά την τουριστική τους δραστηριότητα. Κυριότερα, επιτρέπει να διαφανεί ο ξεχωριστός ρόλος των μετακινήσεων και της φιλοξενίας αυτής της ομάδας αθλητικών τουριστών καθώς και η επιρροή τους στην αθλητική τουριστική αγορά. Πραγματοποιείται εις βάθος έρευνα στην υπάρχουσα αρθογραφία και βιβλιογραφία του αθλητικού μάρκετινγκ και αθλητικού τουρισμού ενώ η μέτρηση του μεγέθους της αγοράς αυτής προκύπτει από τα αρχεία και τις πηγές των επισήμων αθλητικών οργάνων. Τεκμαίρεται, ότι η εξυπηρέτηση της ιδιαίτερης αυτής ομάδας αθλητικών τουριστών παράγει επικοινωνιακά μηνύματα που μπορούν να αξιοποιηθούν από διάφορους φορείς και παράγοντες του αθλητικού τουρισμού αλλά και της κοινωνίας. Τέλος, προτείνεται πρόγραμμα μάρκετινγκ για την αξιοποίηση της επικοινωνιακής δύναμης των αθλητών και αθλητικών ομάδων κατά την αθλητική τουριστική τους δραστηριότητα.el
dc.format.extent81el
dc.format.extent1713194 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΑθλητικός τουρισμόςel
dc.subjectΠρόγραμμα μάρκετινγκel
dc.titleΣχεδιασμός προγράμματος μάρκετινγκ για την αξιοποίηση των μετακινήσεων αθλητικών ομάδων, από τη σκοπιά της επικοινωνιακής πολιτικής.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChountaAnastasiaMariaMsc2011.pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.