Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΜακρής, Αρίστιππος-Αντώνιοςel
dc.date.accessioned2011-10-18T05:47:40Z-
dc.date.available2011-10-18T05:47:40Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14526-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί η σημασία της ύπαρξης μείγματος μάρκετινγκ βασισμένο στην εταιρική κοινωνική ευθύνη ή τομείς της και αν είναι επιτυχημένη η εφαρμογή ενός τέτοιου μείγματος μάρκετινγκ. Εξετάζονται επίσης οι στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζει η εταιρεία όταν αντιμετωπίζει μία κρίση επιβλαβούς προϊόντος και αν είναι επιτυχημένη η εφαρμογή στρατηγικής αντιμετώπισης με στοιχεία κοινωνικής ευθύνης. Αρχικά, αναλύεται εκτενώς η έννοια της κοινωνικής ευθύνης των επιχειρήσεων και πως συνδέεται με την διαχείριση κρίσης επιβλαβούς προϊόντων. Στη συνέχεια αναλύονται οι πιθανές στρατηγικές που δύναται να εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις σε μια τέτοια κρίση καθώς και παράγοντες που επηρεάζουν την έκβαση των στρατηγικών τους. Έπειτα, εξετάζονται μελέτες περιπτώσεων επιχειρήσεων που βίωσαν κρίσεις επιβλαβούς προϊόντος και τι στρατηγικές μάρκετινγκ χρησιμοποίησαν για να μην πληγεί η επωνυμία της επιχείρησης καθώς επίσης και ποια ήταν η έκβαση της στρατηγικής, αν ήταν επιτυχημένη ή όχι και παρουσιάζεται το σχέδιο δράσης για αντιμετώπιση τέτοιων κρίσεων από την ελληνική εταιρεία GENERAL TURBOS LTD. Τέλος, διατυπώνονται τα αποτελέσματα από τις μελέτες περιπτώσεων, τα συμπεράσματα και οι προτάσεις σχετικά με την προσφορά στην επιχείρηση των στρατηγικών μάρκετινγκ που εμπεριέχουν στοιχεία κοινωνικής ευθύνης, καθώς επίσης προτείνεται και ένα σχέδιο μάρκετινγκ για αντιμετώπιση κρίσεων επιβλαβών προϊόντων.el
dc.format.extent67en
dc.format.extent513491 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΕταιρική κοινωνική ευθύνηel
dc.subjectCorporate social responsibilityen
dc.subjectProduct harm crisisen
dc.titleΗ κοινωνική ευθύνη και η επίδρασή της στη βιωσιμότητα των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης Product Harm Crisis.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MakrisAristippos-AntoniosMsc2011.pdf499.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.