Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14141
Title: Θέματα ψυχοπαιδαγωγικής της ανάγνωσης
Authors: Βάμβουκας, Μιχάλης
Issue Date: 2007
Publisher: Ατραπός
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14141
ISBN: 960832596Χ
Rights: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Appears in Collections:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Κεφάλαιο 10.docΚεφ. 10. Σχολικός αλφαβητισμός και αλφαβητισμός ενηλίκων161.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 9.docΚεφ. 9. Η ανάγνωση ως ελεύθερη δραστηριότητα μαθητών456.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 8.docΚεφ. 8. Μάθηση και διδασκαλία του λεξιλογίου: ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση246.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 7.docΚεφ. 7. Οι δεξιότητες του τονισμού και της κατανόησης γραπτού κειμένου σε μαθητές ηλικίας 8-12 ετών229 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 6.docΚεφ. 6. Ταχύτητα ανάγνωσης ή ταχύτητα κατανόησης?190.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 5.docΚεφ. 5. Μεγαλόφωνη και σιωπηρή ανάγνωση243 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 4.docΚεφ. 4. Οι λειτουργίες επικοινωνίας της γραπτής γλώσσας και σχετικές παραστάσεις μαθητών250.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 3.docΚεφ. 3. Η γλωσσική επικοινωνιακή πράξη110.5 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 2.docΚεφ. 2. Δεξιότητα φωνηματικο-γραφηματικής αντιστοίχησης σε μαθητές ηλικίας 10-12 ετών398 kBMicrosoft WordView/Open
Κεφάλαιο 1.docΚεφ. 1. Δεξιότητες για μιαν απρόσκοπτη μάθηση της πρώτης ανάγνωσης και γραφής1 MBMicrosoft WordView/Open
Πρόλογος.docΠρόλογος33.5 kBMicrosoft WordView/Open
Περιεχόμενα.docΠεριεχόμενα22.5 kBMicrosoft WordView/Open
Σελίδα τίτλου.docΣελίδα τίτλου27 kBMicrosoft WordView/Open
Σύγγραμμα_σε_epub.epubΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή e-pub645.29 kBEPUBView/Open
Σύγγραμμα_σε_word.docxΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή word1.14 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.