Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13683
Title: | Μαθαίνοντας βήμα με βήμα στο σχολείο και στο σπίτι: διδακτικές στρατηγικές εκπαίδευσης παιδιών με μέτρια ή βαριά νοητική υστέρηση |
Authors: | Σούλης, Σπυρίδων-Γεώργιος |
Issue Date: | Apr-2000 |
Publisher: | Τυπωθήτω |
URI: | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13683 |
ISBN: | 960-8041-40-6 |
Rights: | Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς |
Appears in Collections: | Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ευρετήριο όρων.doc | Ευρετήριο όρων | 34.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Ευρετήριο ονομάτων.doc | Ευρετήριο ονομάτων | 31 kB | Microsoft Word | View/Open |
Γλωσσάριο.doc | Γλωσσάριο | 29.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Βιβλιογραφία.doc | Βιβλιογραφία | 90 kB | Microsoft Word | View/Open |
Λίστα σημειώσεων και πίνακες.doc | Λίστες σημειώσεων και πίνακες | 119 kB | Microsoft Word | View/Open |
Αντί επιλόγου.doc | Αντί επιλόγου | 23.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 12-Β.doc | Κεφ. 12. Μέρος Β. Η αντιμετώπιση της άρνησης σε μέτρα της ειδικής αγωγής | 51.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 11-Β.doc | Κεφ. 11. Μέρος Β. Πρακτικές καθημερινότητας | 61.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 10-Β.doc | Κεφ. 10. Μέρος Β. Η γλωσσική προετοιμασία | 126 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 9-B.doc | Κεφ. 9. Μέρος Β. Αντιμετώπιση ανεπιθύμητων συμπεριφορών: φωνές, ξέσπασμα οργής, πονηριές | 66 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 8-Β.doc | Κεφ. 8. Μέρος Β. Εκπαίδευση για την τουαλέτα | 56.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 7-Β.doc | Κεφ. 7. Μέρος Β. Η φροντίδα του σώματος | 350 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 6-Β.doc | Κεφ. 6. Μέρος Β. Αυτοβοήθεια στο ντύσιμο | 744 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 5-Β.doc | Κεφ. 5. Μέρος Β. Αυτονομία του παιδιού κατά τη διάρκεια του φαγητού | 112 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 4-Β.doc | Κεφ. 4. Μέρος Β. Το βασικό πρότυπο κοινωνικής συμπεριφοράς και πρώτη γλωσσική κατανόηση | 135.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 3-Β.doc | Κεφ. 3. Μέρος Β. Το βλέμα ως κατευθυντήρια αντίδραση | 93 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 2-Β.doc | Κεφ. 2. Μέρος Β. Η προετοιμασία επαφής | 38.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 1-Β.doc | Κεφ. 1. Μέρος Β. Υποδείξεις για ειδικούς παιδαγωγούς και γονείς παιδιών που παρουσιάζουν μέτρια ή βαριά νοητική υστέρηση | 227 kB | Microsoft Word | View/Open |
Μέρος δεύτερο.doc | Μέρος δεύτερο | 19.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 4-A.doc | Κεφ. 4. Μέρος Α. Το προτεινόμενο πρόγραμμα ασκήσεων-μεθοδολογικές προσεγγίσεις | 82.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 3-A.doc | Κεφ. 3. Μέρος Α. Διδακτικές στρατηγικές παρεμβάσεις σε παιδιά και νέους που παρουσιάζουν βαριά νοητική υστέρηση | 324 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 2-A.doc | Κεφ. 2. Μέρος Α. Το αναλυτικό πρόγραμμα για παιδιά που παρουσιάζουν νοητική υστέρηση | 83.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 1-A.doc | Κεφ. 1. Μέρος Α. Εννοιολογικοί προσδιορισμοί | 112 kB | Microsoft Word | View/Open |
Μέρος πρώτο.doc | Μέρος πρώτο | 19.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Πρόλογος.doc | Πρόλογος | 34.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Περιεχόμενα.doc | Περιεχόμενα | 52.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Σημείωμα εκδότη.doc | Σημείωμα εκδότη | 21.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Σελίδα τίτλου.doc | Σελίδα τίτλου | 28.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Σύγγραμμα_σε_epub.epub | Ολόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή e-pub | 1.09 MB | EPUB | View/Open |
Σύγγραμμα_σε_word.docx | Ολόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή word | 1.15 MB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.