Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13211
Author: Τυρέλης, Γεώργιος
Title: Το μάρκετινγκ των καπνοβιομηχανιών οι επιδράσεις των μεθόδων διαφήμισης προϊόντων καπνού στους τελικούς ενήλικους καταναλωτές και η δυναμική των ηγετικών εμπορικών σημάτων με την επερχόμενη απαγόρευση του καπνίσματος στην Ελλάδα: ποιοτική και ποσοτική έρευνα
Date Issued: 2009
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.
ΔΙΠ ΜΒΑ-ΕΧΕ/38
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TirelisMsc2009.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.